Bedlam - The Game By Christopher Brookmyre
Et skytespill for de som overlevde nettspilling på 80- og 90-tallet – Bedlam tar en titt på en ikonisk tid innen nettspilling for å gi deg en autentisk dose nostalgi med oppdatert grafikk og spillfunksjoner. Bedlam er et førstepersonsspill, men utforsker også andre sjangre fra dette perspektivet.