Beatsplosion for Kinect
Bruk Kinect for å reise inn i en verden av subatomære partikler. Beveg deg til musikkens rytme, slå gjennom kvarker og nøytrinoer og knus alt i fillebiter! Daglig bruk kan resultere i at du kommer skikkelig i form! Få bedre ferdighetsbelter for å låse opp nye nivåer som utfordrer rytmen og koordinasjonen din. Få svetten i gang når tempoet øker og prøv deg på utfordringen for å få sort belte i den utrolige hastigheten på 200 bpm! Kom deg opp og få ting til å eksplodere!