Med et moderne, dynamisk og interaktivt 3D-brett tar BATTLESHIP den klassiske spillserien til et nytt nivå, og gir deg en minneverdig opplevelse. Utplasser flåten din og skyt mot motstanderens rutenett for å finne og ødelegge fiendtlige skip før dine blir senket. Spill det kjente og kjære spillet i klassisk modus, eller bli mer taktisk med en helt ny måte å spille på: «Clash at Sea!»-modusen. Spill med en venn lokalt eller på nett, eller prøv deg på spillets datastyrte motstander.