Atomic Heist
Grip atomkjernen og kjemp deg frem til den invaderte romstasjonen. Vær sparsom med ammunisjonen. Bruk energiboostene med omhu. Kjernen lekker radioaktivt avfall, så du må være rask. Langs veien kan du låse opp permanente objekter og finne hemmeligheter som gjør det lettere å unnslippe og komme seg helskinnet unna atomtyveriet.