Assassin's Creed Origins - Gold Edition
Gold Edition inkluderer grunnspillet, sesongpasset og Deluxe-pakken: - The Hidden Ones-utvidelse - The Curse Of the Pharaohs-utvidelse - Roman Centurion-pakke: 1 antrekk, 1 ridedyr, 2 våpen, 1 skjold - Horus-pakke: 1 antrekk, 1 ridedyr, 2 buer, 1 skjold - Eksklusivt Ambush at Sea-oppdrag - Desert Cobra-pakke: 1 antrekk, 1 ridedyr, 2 våpen, 1 skjold - 3 egenskapspoeng Utforsk antikkens Egypt i dette actioneventyrspillet. Kjemp mot mektige fiender, avslør konspirasjoner og avdekk opprinnelseshistorien til snikmorderbrorskapet. ET LAND Å OPPDAGE Fra ørkener til frodige oaser, fra Middelhavet til gravkamrene i Giza – seil langs Nilen og ta opp kampen mot farlige fraksjoner og ville beist mens du utforsker dette store og uforutsigbare landet. KAST DEG UT I ET ACTIONROLLESPILL Opplev en helt ny måte å kjempe på. Bruk flere titalls våpen med ulik karakteristikk og sjeldenhetsgrad. Utforsk en dyp progresjonsmekanikk og sett ferdighetene dine på prøve mot unike og mektige bosser. EN NY HISTORIE HVER GANG DU SPILLER Ta på deg flere oppdrag og opplev gripende historier når du møter kraftfulle og minneverdige figurer, fra rike adelsfolk til desperate utskudd.