Asemblance Collection
Du våkner for å finne deg fanget inne i en eksperimentell maskin. En maskin bygget for å simulere minner. Du har ingen anelse om hvordan du kom hit ... Men for å bryte syklusen, må du se på en fortid som du kanskje ikke vil huske. Denne samlingen inneholder både den første episoden av "Asemblance" og dens oppfølging "Asemblance: Oversight". Asemblance-serien tilbyr første person leting og puslespillbasert spill, noe som setter deg i sentrum av historiens mysterium. Gjennom bruk av en AI-guidet minnemaskin kan du besøke simuleringer av innspilte minner. Jo mer du utforsker minner, de dypere historiene de forteller ... vågner dypt nok og låser opp de begravde oppgavene, og du kan bare lære sannheten.