AFL 26
FOOTY REDEFINERT Gjør deg klar for fremtiden til fotball med AFL 26. Føl hvert slag, hør hvert brøl og lev hvert øyeblikk med uovertruffen autentisitet og intensitet. Fra den første sprett til den siste sirenen er handlingen rask, heftig og tro mot spillet. Med naturtro spilling, brølende folkemengder, ekspertkommentarer og all dramatikken til ekte AFL, ser du ikke bare spillet – du er med. Dette er footy, omdefinert. PRO TEAM Bygg ditt PROTEAM og ta på deg helt nye utfordringer mens du stiger i gradene. Konkurrer gjennom sesongene for å låse opp eksklusive belønninger, oppgradere troppen din og vise frem ferdighetene dine. Ta deretter opp mot rivalene dine og bevis hvorfor PROTEAMET ditt står over resten. SPILLER KARRIERE Gå inn i støvlene til en fremtidig stjerne i den helt nye Player Career-modusen. Lev hele reisen - fra draft-dagdrømmer til game-day glory. Tren hardt, stige i gradene, overvinn tilbakeslag og feir hver milepæl du oppnår i AFL eller AFLW. Dette er din historie. Din karriere. Ditt øyeblikk. TRENERMODUS Med oppdatert spillmekanikk er utfordringen nå enda større, og øyeblikkene enda mer uforglemmelige når du tar tømmene som trener og former lagets skjebne. Administrer listen din med presisjon, gi næring til unge talenter og guide dem gjennom rekkene. På spilledagen teller hver avgjørelse. Presset er på – gjør de riktige grepene, juster taktikken din, og press laget ditt til premiere-ære. EKSEMPEL TROSKAP Hver AFL- og AFLW-spiller har blitt gjenskapt med et utrolig detaljnivå, fra deres signaturferdigheter drevet av Champion Data, til deres fysiske funksjoner som er nøye skannet med den nyeste fotogrammetriteknologien, spillerne blir vekket til live som aldri før. GJØR DITT MERKE Design og tilpass din egen klubb, spillere og stadioner med banebrytende Academy Tools. Opplev AFL 26 fra ditt eget unike perspektiv og vis frem kreasjonene dine for verden.