RAD
RAD er et rogue-aktig actionspill i 3D iscenesatt i en postapokalyptisk verden, hvor menneskeheten har møtt verdens undergang ikke bare én gang, men to. Du spiller en hovedperson i tenårene som må våge seg inn i Fallow – en radioaktiv ødemark i stadig endring fylt med ukjente og avskyelige skapninger.Det er her du finner løsningen til å helbrede verden. Men menneskehetens fremtid kommer til en stor pris du må bære selv, ettersom jo dypere du reiser inn i ukjente områder, desto mer utsetter du deg selv for farlige giftstoffer som skaper kaos i den skrøpelige menneskeformen din. Verdens skjebne avhenger av deg, din trofaste flaggermus og de merkelige, nye ferdighetene du får ettersom verden rundt deg herjer med kroppen din og vrir og forvandler deg til noe langt mindre menneskelig, men mye mektigere. Men glem alt det – hent den søte flaggermusen og bidra til å redde verden … eller det som er igjen av den!