10 Second Ninja X
10 SECOND NINJA X er et lynhurtig og overveldende intenst actionspill. Den forbryterske Captain Greatbeard har kidnappet deg og fanget skogsvennene dine inni hæren hans av roboter som en slags psykopat. Greatbeard tror ikke at du er den raskeste ninjaen som noen gang har levd, men der tar han FEIL. Knus alle robotene til Greatbeard på hvert brett på under ti sekunder. Vær rask nok til å få de ettertraktede tre stjernene på hvert av dem. Ta deg gjennom 100 brett, utforsk Greatbeards luftskip, oppdag hemmeligheter, klatre på resultatlistene og vis alle hva det vil si å være den RASKESTE, KULESTE OG MEST FOKUSGRUPPEGODKJENTE HELTEN NOEN SINNE.