Ziggurat
Utforsk katakomber i et førstepersons skytespill på sitt beste! Slåssing i et rasende tempo! En mengde ekstra fordeler, trylleformler og fiender! Nivåøkninger! Tilfeldige katakomber! Feller! Råtøffe bosser! Gulrøtter! Ziggurat er den beste kombinasjonen av førstepersons skytespill og Rogue-LITE som du noen gang har sett. Bli en trollmannlærling og gjør deg klar for manndomsprøven: Gå inn i labyrinten og prøv deg på farlige utfordringer for å bevise at du duger, og bli en mektig trollmann! Spillet fokuserer på hurtig førstepersons skyting med nostalgiske vibber, bare med oppdatert manøvrering og spillmekanikker. Utforsking av katakomber og RPG/Rogue-aktige elementer er også med, og det resulterer i et morsomt, utfordrende og variert spill som har mye innhold å oppdage. Kjemp mot mektige bosser, kom deg forbi rom fylt med feller, samt skatter som kan hjelpe deg på ferden. Hver runde du spiller, er en helt ny opplevelse!