Yuna Character Pack
Møt Yuna, den sjenerte men ustoppelige nye stjernen! Bli med henne på Fox Court og oppdag den ultimate gleden med basketball! Denne pakken inneholder: ‑ Karakter — Yuna ‑ Yuna Vekstboks‑billett ×5 *Hvis kjøpt, kan pakken ikke refunderes fordi den inneholder engangs‑/ikke gjenvinnbare spillgjenstander. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Yuna mot et visst antall poeng.