Ytterlige farge pakke nr.3
Denne DLC'en inkluderer farger for Yosuke, Aigis og Labrys. Hver figur får 8 nye farger, hvorav 2 som kun kan brukes i offline modus. Totalt 48 farger inkludert hver figurs persona er inkludert. MERK: Denne DLC enheten er inkludert i "Tilleggsfarger full pakke."