Yoku's Island Express
Yoku har kommet til Mokumana og er klar for et enkelt liv og å slikke sol og levere pakker i et tropisk paradis! Men en gammel øy-guddom er fanget i en urolig søvn - og Yoku må krysse øya med en unik blanding av flipper-mekanikk, plattformspill og utforskning av åpen verden i et utrolig eventyr for å hjelpe de trengende! Flipp og støt den lille protagonisten rundt på den vakre håndmalte øya mens du bygger opp postkontoret igjen – og vekk en gammel gud fra sin dype søvn. Nøkkelfunksjoner: ET FLIPPEREVENTYR MED ÅPEN VERDEN: Med sin unike flipperplattform-stil inneholder Yoku’s Island Express ikke-lineært spill der du fritt kan velge din egen vei over flere oppgavelinjer. VELKOMMEN TIL MOKUMANA-ØYA: Utforsk flere regioner på øya sømløst, inkludert tropestrender, frodige jungler, snødekte fjell, mystiske huler og dampende varme kilder! LÅS OPP FANTASTISKE NYE EVNER: Hjelp den vennlige lokalbefolkningen for å få en rekke nye kraftøkninger! Støvsug eksplosive snegler og vekk søvnige landsbybeboere med Noisemaker! FENGENDE HISTORIE: Møt uforglemmelige figurer i flere historielinjer og avslør øyas dypeste hemmeligheter. Og kanskje gjenoppbygg postkontoret også! STORSLAGNE SJEFSKAMPER: Gjør deg klar til å bekjempe enorme sjefer med Yokus pålitelige ball for å ‘gi’ et siste slag. VAKKER KUNST: La øynene nyte den fantastiske, håndmalte kunsten skapt av veteraner i spillbransjen.