X-Morph: Defense Demo
En unik blanding av skytespill sett ovenfra og tower defense-strategi. Du er X-Morph – en rase med romvesener som invaderer jorden for å sanke planetens ressurser. Tenk strategisk i byggemodusen ved å velge riktig romvesentårn, eller kast deg inn i de actionfylte kampene selv. Bygg labyrinter for angripende fiender i et spillmiljø som gir enorme muligheter for planlegging. Riv bygninger og broer som et ledd i forsvarsarbeidet, eller kast deg ut i en fest av uforlignelig ødeleggelse.