WWE 2K24 187 500 Virtuall Valuta-pakke
Denne valutapakken inneholder 187 500 i spillvaluta du kan bruke i MyFACTION, samlekort-spillet i WWE 2K24. Du kan bruke spillvalutaen din til å kjøpe pakker med kort på Kortmarkedet for å sette sammen drømmelaget ditt, bestående av WWE-superstjerner og legender!