WWE 2K23 Bad Bunny Samlepakke
Hiv deg inn i ringen igjen med det verdenskjente ikonet Bad Bunny i WWE 2K23 Bad Bunny-samlepakken.* Kommer med en ny spillbar Bad Bunny-karakter, basert på hans opptreden i Backlash 23 og mye mer! Bad Bunny-samlepakken inkluderer: - WWE 2K23 Standard Edition - Bad Bunny Edition Bonuspakke: Inkluderer spillbar Bad Bunny Backlash 23-karakter, Bad Bunny EVO MyFACTION-kort, Puerto Rico-inspirert LWO-skjorte, Bad Bunny-themed MyFACTION team-tilpasninger, en pakke med 15 000 i virtuell valuta + 17 500 ekstra i virtuell valuta - Bad Bunny Bonuspakke: Inkluderer en spillbar Bad Bunny-karakter og et Bad Bunny Ruby tier MyFACTION-kort *WWE 2K23 Bad Bunny-samlepakken er ikke tilgjengelig i Belgia.