Hiv deg inn i ringen igjen med det verdenskjente ikonet Bad Bunny i WWE 2K23 Bad Bunny-bonuspakken.* Kommer med en ny spillbar Bad Bunny-karakter, basert på hans opptreden i Backlash 23 og mye mer! The Bad Bunny Edition Bonuspakke inkluderer: - spillbar Bad Bunny Backlash 23-karakter - Bad Bunny EVO MyFACTION-kort - Puerto Rico-inspirert LWO-skjorte - Bad Bunny-baserte MyFACTION team-tilpasninger - Pakke med 15 000 i virtuell valuta Bad Bunny Edition Bonuspakke er også inkludert som en del av WWE 2K23 Bad Bunny Edition. Grunnspillet kreves for Bad Bunny Edition Bonuspakke. *Denne pakken er ikke tilgjengelig i Belgia.