WWE 2K20
2K inviterer spillere til å gå inn i den firkantede sirkelen med WWE 2K20, som kommer 11. oktober. Dine WWE Superstars-, Legends-, Hall of Fame- og NXT-favoritter blir med på spenningen og feirer tilbakekomsten til WWE 2K-serien! WWE 2K20 byr på spillforbedringer, optimalisert kontroll og det mest spennende og kreative tilskuddet i serien per i dag. WWE 2K20 byr også på en helt nye 2K Showcase med fokus på historien til Four Horsewomen/Women’s Evolution, tilbakekomsten av 2K Towers, en helt ny MyCAREER som byr på både mannlige og kvinnelige karakterer og Mixed Tag Matches med både mannlige og kvinnelige deltagere.