WWE 2K19
WWE 2K19 er tilbake som selve flaggskipserien innen WWE-spill, med superstjernen AJ Styles på coveret! WWE 2K19 byr på et massivt utvalg av WWE Superstars, Legends og Hall of Famers, samt NXT-favoritter! Opplev en autentisk WWE-spillopplevelse, haugevis av tilpasningsmuligheter, fengende kamptyper, fan-favoriserte moduser og mye mer!