WRC8 Legendary Pack
Legendary Car-pakken inneholder tre legendariske WRC-modeller fra 70-, 80- og 90-tallet. Alle disse bilene har satt sine spor i WRC-historien, om det gjelder sjåfør- eller produsent-tittelen. Alpine A110, Ford Escort MkII 1800 og Lancia Delta HF Integrale har hver sine unike kjøreegenskaper som følge av spesifikke designvalg (kraft, girkasse, etc.).