Worms Anniversary Edition
Hjelp ormene å feire 21-årsdagen sin med denne knusende gode samlepakken! Worms Anniversary-pakken gir deg Worms W.M.D., Worms Battleground og Alien Invasion i tillegg til ytterligere innhold ‒ en salig pakke av virvelløst kaos! I Worms W.M.D. kommer ormene tilbake i det mest destruktive spillet til nå – med vakker håndtegnet 2D-grafikk, splitter nye våpen, introduksjonen av skapelse, fremkomstmidler og bygninger i tillegg til tilbakekomsten av noen populære klassiske våpen og spillmekanikker. Worms Battleground bringer venner og familie sammen i den edle jakte på selvforbedring, verdensherredømme og eksploderende sauer. Vakker 3D-grafikk, dype sosiale funksjoner og massevis av andre spennende tillegg – dette er alt Worms-tilhengere trenger. Den nedlastbare Worms Battleground Alien Invasion-pakken byr på en helt ny Bodycount-modus, hvor du kjemper mot bølger av romveseninntrengere, 10 nye «deathmatch»-moduser og en rekke våpen og kosmetikk fra en annen verden. Det er helt utenomjordisk!