World to the West
En teleporteringsfeil, en brutt kontrakt, et mystisk tre og en dumdristig ekspedisjon er bakteppet for våre fire helter. Bli med Lumina, Teri, Knaus og Clonington på et ellevilt eventyr fullt av overraskelser i World to the West! En ung Teslamancer, en optimistisk underdog, en erfaren utforsker og en kraftkar av en aristokrat på dypt vann kastes ut i et eventyr ingen av dem meldte seg på. I et land med hemmeligheter som helst burde forbli glemte, må de fire heltene bruke sine unike evner til å finne heder og ære, hevne seg, og for noen av dem, bare finne en vei hjem. Spillet fokuserer på utforsking, action og omgivelsesoppgaver, ofte med mange ulike løsninger, avhengig av figuren du spiller som, og evnen din til å tenke kreativt rundt evnene deres. I dette fantastiske vitenskapseventyret kan du spille som fire ulike og unike figurer. Dette er deres historie, og landets store mysterium er tilslørt av urgamle farer.