World of Warships: Legends – Tyvstart 3
Få en god start i World of Warships: Legends! Denne pakken gir deg en god start på din reise gjennom skipsnivåene og gjør at du får en rask fremgang i spillet. Kommer med: - 1 dag premiumkonto - 10x Type 1 kamuflasjer - 30x skipserfarings vanlige boostere - 30x credits vanlige boostere - 30x kommandørerfaring vanlige boostere - 30x globale erfaringspoeng vanlige boostere - 30x kamp vanlige boostere - 37 000 kommandørerfaringspoeng Tyvstart din dominans på de syv hav!