World of Warships: Legends — Tungvekter
Sett seil med en stor tysk jager som slår godt over sin egen vektklasse! Z-39 har tung bestykning bestående av torpedoer og kanoner man ellers ser på kryssere, og har også massevis av helsepoeng til kamper ute til sjøs! Denne pakken inneholder: - Nivå 6 jageren Z-39 - 5x forfremmelsesordre - 15x sjeldne kampboostere - Bonus: 37 000 kommandør erfaringspoeng Dersom du allerede har Z-39, vil du få følgende i kompensasjon: 18 750 000 credits Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.