World of Warships: Legends – Torpedospesialist
T-61 er en jager på nivå 5 som kan gjøre nesten hva som helst! Både torpedoene og kanonene hennes lades raskt og hun er smidig! Å være så god og allsidig gjør T-61 klar til å håndtere enhver situasjon! Kommer med: - T-61 - 3 dagers premium konto - 10x vanlige boostere av hver type (totalt 50) - BONUS: 10x Type 4 kamuflasjer - 37 000 kommandør erfaringspoeng Dersom du allerede har T-61 i samlingen din, får du en kompensasjon på 15 000 000 credits. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.