World of Warships: Legends — Tilbake i rødt
Skumle tider krever skumle taktikker! Plukk opp denne sovjetiske premiumjageren på nivå 6 og angrip fra skyggene, eller slipp løs en kanonstorm på dine motstandere—det er opp til deg! Denne pakken inneholder: - Den sovjetiske premiumjageren Ognevoi på nivå 6 - 1x Lazarus permanent kamuflasje - 5 dager med premium konto - 12x Rust Bucket kamuflasjer - 12x Halloween '21 kamuflasjer Dersom du allerede har Ognevoi i samlingen din, får du en kompensasjon på 18 750 000 credits. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.