World of Warships: Legends — Super-Dreadnought
Møt dine motstandere med selveste Grand Old Lady—Warspite! Hennes 381 mm kanoner har ikke vanskelig for å ta for seg av fiendtlige! Denne pakken inneholder: Det britiske premiumslagskipet Warspite på nivå 5 7x Type 1 kamuflasjer 7x Hunter kamuflasjer 10x "Type 3 – Halloween" kamuflasjer 3 dager med premiumkonto 37 000 kommandørerfaring Dersom Warspite allerede er i samlingen din, vil du bli kompensert med 15 000 000 credits. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.