World of Warships: Legends — Super-våghals
Møt dine motstandere med selveste Grand Old Lady Warspite! Hennes 15-tommers kanoner har ingen vansker med å håndtere de andre slagskipene på samme nivå! Denne pakken inneholder: - 3 premiumdager - Warspite nivå 5 skip - 7 kamuflasje Type 1 - 7 kamuflasje Hunter - 37 000 besetningserfaring Merk: Denne pakken har også 10 Halloween kamoer som bonus! Dersom du allerede har Warspite i samlingen din, får du en kompensasjon på 15 000 000 credits.