World of Warships: Legends — Kraften i uavhengighet
Den legendariske Arizona med en spesiell Stars and Stripes kamo er en perfekt kombinasjon av rå kraft og godt utseende! Denne pakken inneholder: - 30 premiumdager - Arizona nivå 5 skip - Star and Stripes permanent kamuflasje - 750 dubloner - 37 000 besetningserfaring Denne pakken har også 10 Halloween kamoer som bonus! Dersom du allerede har Arizona i samlingen din, får du en kompensasjon på 15 000 000 credits. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.