Wonder Boy: The Dragon's Trap
Kultklassikeren er tilbake, forbedret med vakre animasjoner tegnet for hånd og nytt lydlandskap, og byr igjen på sin unike kombinasjon av utforsking, action og eventyr! Meka-Dragon har gjort deg om til et monster, halvt menneske og halvt øgle, og du jakter på en kur! Ditt eneste håp er å finne Salamander-korset, en magisk talisman som kan fjerne forbannelsen og gjøre deg til et menneske igjen … Reis gjennom store områder befolket av gretne monstre og eksotiske drager! Forbannelsen fordypes etter hvert som du beseirer dragene, og du forvandles til forskjellige dyr … Spill som den klassiske figuren Hu-Man, eller som hans kvinnelige sidestykke Hu-Girl! Spill som Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man og Hawk-Man! Bruk hver forms unike ferdigheter til å utforske Monster Land hemmeligheter! Bytt mellom moderne og 8-bits grafikk og lyd når du måtte ønske, selv midt oppe i spillet! Prøv tre forskjellige vanskelighetsgrader som passer for både seriøse spillere, venner og familie.