Wolfenstein: The Old Blood
Wolfenstein: The Old Blood er en frittstående forgjenger til det kritikerroste førstepersonsskytespilleventyret Wolfenstein: The New Order. Eventyret, som omfatter åtte kapitler og to sammenflettede historier, byr på kjennetegnene fra MachineGames – spennende action, gripende historie og intens kriging i førsteperson. Som krigshelten B.J. Blazkowicz, utrust deg selv med nye våpen, sånn som ei rifle med boltmekanisme og en granatkastende kampfpistol, mens du prøver å stoppe den nazistiske krigsmaskinen, og bl.a. bruker doble rør som du kan bruke til å klatre på vegger med – eller til å brutalt stoppe de helt nye nazifiendene.