WO4U: Sacred Treasure `World Tree Bident`
Den hellige skatten «World Tree Bident» vil bli lagt til. Gled deg over den nye kampopplevelsen! Obs! New Normal Magic og Charge Magic vil være tilgjengelig for bruk. ■Innhold Sacred Treasure "World Tree Bident" ■Slik gjør du det Du kan endre hellige skatter fra leiren ved å velge «Weapons» – «Equip Sacred Treasures». Denne gjenstanden får du når du kjøper WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Vær forsiktig så du ikke kjøper samme innhold to ganger. Dette innholdet er bare til WARRIORS OROCHI 4 Ultimate. Det kan ikke brukes i grunnspillet WARRIORS OROCHI 4.