WO4U: Bonus Costume for Gaia
Et bonusantrekk til Gaia vil bli lagt til. Gled deg over den nye kampopplevelsen! ■Innhold Bonus Costume for "Gaia" ■Slik gjør du det Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Party» – «Select Costume».