Wired Twin-Stick Bundle
Wired Productions er stolte over å kunne presentere to umiddelbare indieklassikere. Super Dungeon Bros og Tiny Troopers Joint Ops. Opplev Twin Stick-action som aldri før! Tiny Troopers Joint Ops er et episk arkadeskytespill, som har massevis med actionfylte minikart med galskap! Ta kontroll over dine miniatyrsoldater når du kjemper mot onde motstandere fra hele verden med en rekke våpen. Rekrutter spesielle leiesoldater, for eksempel feltleger, maskingeværsoldater og Elite Delta-styrker for å ta knekken på fiendens opprørere! Med over 7 timer med eksplosiv spilling, er Tiny Troopers miniatyrkrigføring i massiv skala! Super Dungeon Bros er et katakombespill med rocketema, hvor en gjeng tøffe rockere må manøvrere seg gjennom fantasiverdenen Rökheim og de skumle katakombene der for å finne episk bytte. De må kjempe mot horder av onde vandøde for å avdekke legendene til for lengst forsvunne og sagnomsuste rockestjerner!