Denne DLC-en inneholder: – Eksklusivt antrekk til Cahal: The Exiled One – Mørk pels for varulv og ulv – Et Auspice of Ahroun-emblem brodert på antrekket Eksil var eneste utvei for å beskytte familien hans. Cahals sjel har blitt mørkere av å være så lenge alene og så langt fra sine nærmeste. Ta på deg Cahals svarte jakke, vis stolt fram ditt kriger-Auspice, Ahroun, og gjør deg om til en mørk ulv for å kjempe mot de som truer flokken. Han kan forvandle seg til en ulv og en Crinos, et stort og farlig villdyr. Hver form har sine fordeler: Ulven kan snike seg rundt uten å bli oppdaget, Cahal kan snakke med andre mennesker, og varulven kan slippe løs raseriet for å rive fiender i stykker.