Welcome to ParadiZe Pre-order
Forhåndsbestill nå og få kosmetikkpakken Militæret som kommer med kevlarrustning, et militærantrekk, en taktisk ryggsekk, 4 Zombot-skall og eksklusive militærbygg. Velkommen til ParadiZe! Vil du ha din helt egen zombie-venn? En lojal venn som beskytter deg mot sine likemenn, og blir med deg på eventyr? Her hos ParadiZe ordner vi det for deg! Her gjør zombiene alt grovarbeidet. I det nydelige landet ParadiZe tester geniale overlevende ut en ny teknologi, som kan brukes til å ta kontroll over zombiene som har oversvømt verden. Etter at de er hacket, blir de verdifulle allierte. De blir likevel ikke så mye smartere, og de kan til tider være litt ustabile. Alt er ikke rosenrødt i ParadiZe, men hvis du er over gjennomsnittet intelligent og praktisk anlagt, klarer du kanskje å overleve … Et reisemål fullt av overraskelser Utforsk ParadiZe og møt et fargerikt ensemble av ekstraordinære karakterer. Det uvanlige plante- og dyrelivet skjuler overraskelser bak hver sving. Legg ut på eventyr, i snøen eller i ørkenen, alene eller med Zombot-vennene dine. Hvis du møter noen skadedyr i løpet av oppholdet ditt, må du gjerne ta deg av dem. Lyst på en ekspedisjon inn i villmarken? Eller foretrekker du å daffe rundt i leiren din? Valget er ditt! Legg opp oppholdet akkurat slik du selv ønsker. Vi anbefaler likevel at du holder litt avstand til de lokale: De kan være litt … aggressive. Hjem, kjære hjem Noe av det første du må gjøre når du ankommer, er å bygge leiren din. Dette er et koselig lite rede som du kan oppgradere etter hvert. Det er viktig med komfort, men ikke glem å sette opp forsvarene! Legg til flere feller og forsvarsverk for å holde zombiene unna. De har denne fæle uvanen med å ikke la deg være alene. Det krever innsats å holde leiren ved like. Hvis slike simple arbeidsoppgaver ikke er din greie, kan du ta det helt med ro. Som vi sa: Zombiene gjør grovarbeidet her. Jo flere, jo bedre … Du kan velge å være en einstøing eller mer sosial. Inviter med deg opptil tre av vennene dine, og ha det gøy på denne uforglemmelige opplevelsen sammen. ParadiZe ønsker alle velkomne med åpne armer. Vel? Hva venter du på?