Wedding Day Massacre
Kjærlighet er en slagmark på Mad Moxxis forespørsel i Wedding Day Massacre. I dette klassiske kjærlighetsdramaet må du hjelpe to forelskede mennesker fra rivaliserende klaner, komme sammen og forene klanene. Og med litt flaks får du også litt igjen for strevet, som f.eks. nye hoder og teksturer, i dette Headhunter-tillegget.