Weapon skins - Grass Wave & Copperhead Snake
Få de eksklusive våpenteksturene og utvid våpentilpasningen enda mer. Disse unike teksturene kan brukes på alle tilgjengelige skarpskytterrifler i en- og flerspillermodusene. Ta snikskytingen til et nytt nivå. Dette nedlastbare innholdet inneholder eksklusive våpenteksturer – Grass Wave og Copperhead Snake.