Weapon skin - Africa Tech
Få de eksklusive våpenteksturene og utvid våpentilpasningen enda mer. Disse unike teksturene kan brukes på alle tilgjengelige skarpskytterrifler i en- og flerspillermodusene. Ta snikskytingen til et nytt nivå. Dette nedlastbare innholdet inneholder en eksklusiv våpentekstur – Africa Tech.