We Sing Pop
Med de mest populære sangene fra verdens største artister, blant annet Chainsmokers, Bruno Mars, Lorde, Beyoncé, Sia og Sean Paul med offisielle musikkvideoer i HD. We Sing Pop bringer den prisvinnende festopplevelsen direkte til stua. Syng sammen eller konkurrer med inntil 4 venner samtidig, eller prøv deg alene for å toppe ledertavlene på nett og vise alle at du er den fødte stjerne!