Wattle Gobbler
Nå serverer vi deg påfyll med dette festlige Headhunter-tilleggsinnholdet for Borderlands 2; du skal slippe å gå sulten etter action når du kjemper mot den altspisende Wattle Gobbler. Bekjemp hungeren hans i det du tilintetgjør ham. La oss proppe deg full på historier fra bestemor Torgue, i tillegg til smakfulle hoder og antrekk!