Opplev Watch_Dogs – fenomenet fra 2014 – med den største utgaven noen gang! Som den geniale hackeren Aiden Pearce gjør du Chicago om til det perfekte våpen i jakten på hevn. I Complete Edition, som inkluderer spillet + Season Pass, får du en ny spillmodus, nye våpen, antrekk og oppdrag, og du kan spille som T-Bone, den legendariske hackeren, i en splitter ny kampanje!