«Lys opp. Lys opp godt.» Aldri vær mindre enn så fabuløs du er. Leopard-trykk, heftig rosa, Glam Gear er det mest chic for den beste hackeren. Alle andre kommer til å smelte. Inneholder: - Komplett sett med klær. - Lakkering til kjøretøy. - Tilpasset våpendekor. - Teksturer for radiostyrte enheter.