WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Wang Yuanji
Bonusantrekk til Wang Yuanji legges til. Gå i strid i en helt ny stil. Bonusantrekk til «Wang Yuanji» ■Slik bruker du antrekket Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Party» – «Select Costume».