WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Lady Hayakawa
Bonusantrekk til Lady Hayakawa legges til. Gå i strid i en helt ny stil. Bonusantrekk til «Lady Hayakawa» ■Slik bruker du antrekket Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Party» – «Select Costume».