WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 1
Nye baner er tilgjengelige under Select Battlefield. Spillmusikk og nye våpen er også inkludert. *Nye baner: 'In Vino Veritas' (våpen tilgjenglig: Bug Catcher) 'Phantoms of Nanzhong' (våpen tilgjengelig: Knockout Blow) 'Ninjas United' (våpen tilgjengelig: Epiphany) 'Warriors of Purity' (våpen tilgjengelig: Lollipop) *Ny musikk: 8 nye komposisjoner er tilgjengelige.