Warhammer: Vermintide 2 - Varagza
Varagza-samlingen inneholder to typer premium kosmetikk til Bardin Goreksson: Kahirn-hatten og Varagvlag-antrekket. Kosmetikken kan brukes i Bardin Gorekssons Skogvokterveteran-karrieremodus. Om kosmetikken: Kahirn – Hatt Truende hjelm i en stil som er populær over hele verdens Kantfjell. Best å gå sidelengs gjennom trange dører. Varagvlag – Antrekk Ulveskinnsrustningen til en ensom skogvokter, muligens en som er utstøtt av stammen. Veldig varm, selv i de kaldeste himmelstrøkene.