Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics
Forgotten Relics Pack er et våpen- og kosmetisk pakke som inneholder følgende gjenstander: 5 nye våpen. 4 nye malerier. 1 ny portrettramme. Følgende våpen er inkludert: Griffens fot - Victor Saltzpyre Det perfekte, vilkårlige våpenet for en enøyet skytter. Kan brukes av Heksejegerkaptein-, Dusørjeger- og Trosivrer-karrieremodusene. Lysglimtstav - Sienna Fuegonasus Vekk kraften til Aqshy fra bakken og brenn alt til grunnen! Kan brukes av Kamptrollmann-, Ildtrollmann- og Befridd-karrieremodusene. Trollhammertorpedo - Bardin Goreksson Trollhammertorpedoen er et mesterverk innen dverghåndverk. Kan brukes av Utstøtt ingeniør- og Jernknuser-karrieremodusene. Måneildbue - Kerillian Glem å bære en kogger - denne magiske buen skaper piler ut av tynn luft! Kan brukes av Stifinner-, Tjenestepike og Skygge-karrieremodusene. Spyd og skjold - Marcus Kruber Imperiets ryggrad, god til å stikke i ansikter og blokkere slag med. Kan brukes av Leiesoldat-, Jeger- og Fotridder-karrieremodusene. Når du kjøper Warhammer: Vermintide 2 – Forgotten Relics Pack, vil du motta 150 Shillings (spillvaluta) du kan bruke i spillets butikk.