Warhammer: Vermintide 2 - Acolyte of Sea & Storm
The Acolyte of Sea & Storm-samlingen inneholder to typer premium kosmetikk til Victor Salzpyre: Friedhelm’s Flamboyance-hatten og Gambler’s Glamour-drakten. Kosmetikken kan brukes i Victor Saltzpyres Zealot -karrieremodus. Om kosmetikken: Manann's Favour – Hatt Stanken alene er nok til å drepe en ork som lader. Men i desperate tider er det godt å ha et måltid i nærheten av hendene (eller hodet). Redemptive One – Drakt Det finnes ingenting som heter standard flagellant-antrekk ... men hvis det fantes, ville dette helt klart være det.