Warhammer: Chaosbane Witch Hunter
Når du kjøper denne DLC-en, låser du opp Jurgen Haider, en møysommelig witch hunter med formidable pistol- og sverdferdigheter. Witch Hunters vandrer gjennom Old World og luker ut hedenskap. De er både dommere og bødler, og fryktet av alle. Kaoset er deres verste fiende, og hengivenheten deres våpen. Kle deg i frakken, lad pistolene og be til Sigmar, for kaoset er overalt, og det må renses!